e-ügyintézés
2019.03.11.2019. március 1-től kezdve a KRÉTA gondviselői felületén új menüpontként jelenik meg az e-ügyintézés
e-ügyintézés
2019. március 1-től kezdve a KRÉTA gondviselői felületén új menüpontként jelenik meg az e-ügyintézés
Az alábbi ügyekben elektronikusan is tudnak iskolánk felé kérelmeket, igazolásokat benyújtani, nyilatkozatokat tenni (a későbbiek során újabb folyamatokkal bővül az elektronikusan intézhető ügyek köre):
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése
- Kiiratkoztatás a köznevelésből
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
- Bizonyítvány- vagy törzslap-másodlat igénylése
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
Részletes információk a KRÉTA Tudásbázis felületén,ide kattintva érhetőek el.
A KRÉTA Tudásbázis oldalán megtalálható felhasználói útmutató innentölthető le.
Kérjük, hogy az e-Ügyintézés során szerzett tapasztalataikat vagy a felmerülő kérdéseket Adamcsik Norbert intézményvezető-helyettesnek az info@torokvesz.hu e-mail címen jelezzék, köszönjük!