e-ügyintézés

2019.03.11.

2019. március 1-től kezdve a KRÉTA gondviselői felületén új menüpontként jelenik meg az e-ügyintézés

e-ügyintézés

2019. március 1-től kezdve a KRÉTA gondviselői felületén új menüpontként jelenik meg az e-ügyintézés

Az alábbi ügyekben elektronikusan is tudnak iskolánk felé kérelmeket, igazolásokat benyújtani, nyilatkozatokat tenni (a későbbiek során újabb folyamatokkal bővül az elektronikusan intézhető ügyek köre):

  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
  • Bizonyítvány- vagy törzslap-másodlat igénylése
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

 

Részletes információk a KRÉTA Tudásbázis felületén,ide kattintva érhetőek el.

 

A KRÉTA Tudásbázis oldalán megtalálható felhasználói útmutató innentölthető le.

 

 

Kérjük, hogy az e-Ügyintézés során szerzett tapasztalataikat vagy a felmerülő kérdéseket Adamcsik Norbert intézményvezető-helyettesnek az info@torokvesz.hu e-mail címen jelezzék, köszönjük!



Kapcsolatfelvétel